Just call my name on the edge of the night, I'll run to you

Alltså. livet är så coolt. Det händer så coola saker i vår lilla värld just nu. Jag ville bara säga det!
 
Men nu är jag hemma från Umeå. Igår började jag dagen med ett deeptalk (det är också en frukost) och sen hade vi möte. Hela dagen. Det gick bra, vi tillsatte femtioelva utredningar ("vi gör personliga åtgärdslistor...fokus medlem, fokus påverkan, fokus emma...") och mycket blev gjort och beslutat om. Jag fick jordgubbste och hade nästan ingen ångest, woho!
 
Sen började den långa, långa hemresan. Först flög vi till Stockholm och jag, Paulina och Lukas (Blobbas) hängde på varandra i olika konstelationer. Sen fick jag och Paulina (varför inte Lilla i detta inlägg? det vet ingen människa!) hänga ppå Arlanda i en miljon fucking år. Jag hade peppat lyxshake, så vi gick till max, men de hade ingen lyxshake! Jag var på riktigt jätteledsen över detta. Vi pratade där om musik, att skälla på folk som gör dåliga val och säkert annat men vem kommer ens ihåg. Jag hade långa tankegångar om sangria (som jag sen berättade väldigt noga) och på planet spelade de väntemusik som jag försökte lägga understämma på. Se: Rubriken. Lilla (va...namnförvirringen är stor) coachade mig och sa att det åtminstone blev bättre. Yay om typ fem år kommer jag kunna. Men efter hundra år var vi äntligen hemma! Pappa hämtade mig (<3) och nu är jag här. Idag har jag sovit jääättelääänge och snart ska jag him. För mina föräldrar är himmaaaa! Och det finns nya avsnitt av Nashville! God för-jul allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0