packade poddfans med yxor

Och så blev årets sista rubrik bara exakt vad jag hörde i podden. men skit i det, för jag har något viktigt att berätta:
Josef är en tjej. Yes, rent biologiskt är han en kattflicka. Så jag har haft lite panik nu över detta (vilket pronomen använder man ens?) och vi har alla skrattat orimligt mycket åt det hela. Många skämt, mycket chock, bara...hur hantera detta?
 
Genom familjemiddag, uppenbarligen, eller släktmiddag antar jag att man säger för hela den mammiska släkten var samlad. Till och med Johannas nya pojkvän, en mycket trevlig person vid namn patrik. Vi åt kalkon (jag fick en låda med mig hem <3) och pratade om vem jag inte skulle gifta mig med, öl som ingen ville dricka och annat. Sen spelade vi "när då då?" och fick bevittna Johanna i en tävlingssituation (det är mycket intensivt) samt undra när man lärde sig att man inte fick dunka folk i huvet. ingen vet. Och nu är jag hemma igen, och 2017 är snaaaaart slut. om 24 timmar, holy shit. Men jag har ångest så jag går nu hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0