some killer queen you are

god afton!
Idag har här lagts golv! Och flyttats kylskåp! Så nu har mitt kök ett jättefint golv och imorgon kanske jättesnygga skåp. ääääntligen händer något! Jag har legit vänttt månader på detta. Så jag låg i sängen med Josef och mina föräldrar bankade. Men jag provade att lägga en golvskiva, så jag var typ med. Sen fick jag asian express och livet var i det närmaste perfekt.
 
Sen träffade jag...*drumroll*...Agnes! Det var ett och ett halvt år sen. På riktigt. Men vi tog en walk som vanligt och pratade om bästa/mesta vänner, vad som hänt sen sist och så. Vi fikade, pratade om åldersnoja och relaterade som vanligt till allt den andra sa. älskar Agnes så fuuuuucking mycket. Och mellandagarna, för då vänder alla hem. Till exempel farmor! Hon är himma nu och jag ska snart him och träffa henne. Så cosy tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0