Vi blev den blinde leder den blinde, vi blev den som springer vilse vinner

god eftermiddag, kära ni. Här ligger jag i min säng och vilar upp mig inför aftonens bravader.
 
Igår var jag himma och fick hänga med mamma och pappa igen! Bästa. Vi åt lax med rotmos (konstig kombo) och sen tittade jag och mamma en massa på Nashville. Jag ropade dramatiskt åt det och tyvärr fick jag genomleva den mest funkofobiska storylinen of all time. Jag blev faktiskt lite ledsen på riktigt. Men när jag åkte hem tog jag med mig Josef, så livet blev bättre! Undrar var han är nu? Jag har ingen aning.
 
Idag sov jag dessvärre länge (det var ej meningen...) och efter någon timme åkte jag till barnmorskemottagningen. För jag skulle ta cellprov. Jag var livrädd, men jag klarade det! Det var som dåligt sex, resonerade jag, så jag bara bet ihop. Och jag är så stolt över mig själv för detta, you guys. Wow. Men nu är jag trött som attan, så jag ska vila utan er. Ses imorgon eller något.

Kommentarer
Postat av: Shass

Du är världens tuffaste <3 Gynekologer är skitläskiga. Hatten av för dig! <3

2017-12-05 @ 16:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0