when the dark is blinding and I can't find my way to you

Hej och hå, det är lillejulafton idag. Ni utanför skåne som inte säger så, ni är suckers. För det är det. men idag har julen börjat på allvar! Jag åkte him för julen och vi hade en redig julbaksdag. Mandelmusslor, pepparkakor, knäck och en hel del mer pågick. Jag och Syster skrattade åt alla ("ligger vi efter?" var en favorit...efter vad, liksom?) och jag tryckte ut musslor med mormor som traditionen lyder. Nu är vi redo för att äta sönder julen! Det är ju liksom det vi gör. Jag hann också skriva lite bok (jag förstår mer och mer av vad jag faktiskt skriver), vila med syster och lyssna på podd, äta jultacos (det är en grej), rimma på julklappar och titta på på spåret. Pappa och syster nailade en tiopoängare så jag var ytterst imponerad. Så det är det som har hänt idag. Och ja, jag unnade mig ännu en Nashville-låt i rubriken. Det får man! Och nu är det jul snart, you guys. Om bara några ynka timmar. Jag har bara lite, lite ångest över själva julen. For the record kan jag berätta att mitt hår är smutsigt som fan. Det hänger i riktigt äckliga stripor just nu. men ja, nu är det snart sömn äääääntligen. God natt, ses efter jul va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0