Delaktighet funkar så här...att man är delaktig!

Hej och hå det är söndag tydligen vem vet ens. Och igår träffade jag Robert! Vi insåg att vi inte hade någon dagordning, men det fanns så mycket att skvallra om så det behövdes inte. Jag lagade mat (den ni) och kvällen gick ovanligt fort. Rubriken är sagd av mig under ett samtal om självständighet och annat sånt. Kvällens höjdpunkt var annars när vi hade ett väldigt oväntat samtal. Jag gick från att skrika argt över varför man gör en viss sak, till att ropa att jag också ville göra det i samma dramatiska ton. älskar att byta åsikt på helt rätt sätt! Robert var också sjukt stolt över att han kunde sälja in något. ...fast nu börjar jag ändra mig igen. Äsch detta bryr ni er inte om! Vad hände mer under kvällen? Vi konstaterade att jag har ett märkligt förhållande till djur och just det, vi pratade jättelänge om att folk antingen är röda, blå, gula eller gröna. Jag var gul och robert var väldigt grön och blå. Nej vänta jag har gjort ett misstag! Jag tror inte att rubriken kom från konversationen om självständighet, utan från min standard-livsklagning. Robert roastade också kulturnyheterna och det var helt enkelt en trevlig kväll.
 
Nu är jag här. Efter att Robert åkt hem pratade jag med Linus om att man inte ska ha ångest och vad man vill och inte vill. Men nu...borde jag skriva min uppgift. Det borde jag verkligen göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0