Det händer inte jättemycket här

Men det gör inget. Jag mår rätt bra och allt är ganska lugnt. Jag har spenderat tid med Christopher och det känns väldigt bra. Idag lyckades vi till och med vakna pigga (ish) båda två! Magi pågår. Han drömde si-fi-drömmar och igår åkte vi på natt-tur och körde så snabbt vi vågade. Jag älskälskar att åka bil snabbt! <3
 
Vad har jag mer gjort? Varit himma och skrivit. Det var mysigt och bra även om jag inte fick jättemycket gjort. Jag har storhandlat inför kvällens aktiviteter och försökt hitta extra sysselsättningar. Det kommer bli kul! Hoppas jag. Nu är jag helt utmattad, men kvällen börjar om en halvtimme, så det får va som det är. Nu vet ni att jag lever åtminstone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0