Hide away with me some more

Hej hej det har råkat bli februari och jag ligger i mina föräldrars iskalla källare. Jag sover här inatt för imorgon ska jag och mamma ha skriva/jobba-party. Det blir nog inte så mycket party men ändå.
 
Jag kom hit vid sju, med färdtjänst till och med ("jag unnade mig en färdtjänstresa"). Då fick jag kycklinggryta och vi tittade ikapp på Sveriges mästerkock. Mamma kommenterade dramatiskt ("jag tycker inte ooom när folk åker ut i första programmeeet! Tycker inte ooom!" Hon är söt. Pappa tyckte att vi skulle göra chokladmousse och jag säger ju inte direkt nej, så jag åt ett berg av mousse. Det var på riktigt orimligt mycket mousse men ni vet väl alla att det är min favorit-efterrätt? För det är det! Sen blev jag ännu mer bortskämd, eftersom jag fick en ordentlig massage av pappa. På deras massagebord till oc hmed! Det var jätteskönt, men gjorde också ganska ont pga har tydligen muskler jag inte ens visste om som är helt stela. Stelare än mammas, tydligen! Sjukaste. Men nu måste jag sova om jag ska orka skriva imorgon! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0