jag får känna vad fan jag vill

Idag var det soligt ute! Jättesoligt! Vem vet, någon dag om hundra år kanske det blir vår? Kaaanske. och idag hade jag mitt andra kbt-samtal och det var jätteawesome! Vi pratade om olika skalor och var jag fanns på dem och hon gav mig en cliffhanger som jag sen inte fattade när hon berättade. Så där satt jag och väntade på svaret och så hade jag redan fått det! "Vilken besvikelse! Nu måste jag ju komma på något riktigt bra nästa gång!" sa psykologen om detta. Rimligt. jag sa där också rubriken och annat "poetiskt" som hon skrev i sina papper. Alltså detta med en psykolog som för anteckningar är så himla nytt för mig! Jag blev jätteavskräckt först, men jag tror jag gillar det? Det blir så mycket ordning och om det är något jag behöver här i livet är det väl ändå ordning.
 
Sen har väl inte så mycket hänt idag. jag har läst grejer, tittat på grejer, ätit grejer, pratat med grejer. Eller bara en grej och det var mamma. Hon är hemma från utlandet nu jäää. Och pappa också I guess men honom träffar jag imorgon så jag pratade inte med honom. Ni bryr är säkert jättemycket. På tal om säkert borde ni alla lyssna på henne/deras nya skiva ungefär nu. Gör det nu ok? hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0