Fel häst!

Jamen kan man tänka sig, att det hjälpte att nynna på förra rubriken innan jag startade dagen. För vilken dag det här har varit! Har mått helt orimligt bra idag. Men vad har jag gjort? Jag har träffat Filippa och fikat. Jag drack chai-te (måste ju hitta min identiTEt...jag tycker det är ett roligt skämt) och vi pratade om en massa grejer. Framför allt pratade vi om jobb och jag insåg följande: Jag kanske, kanske kan få ett jobb! Eller ja, snarare ropade jag att jag borde ha alla jobb. För det borde jag! Vi var otroligt peppade på detta (och såklart också att hon ska få alla jobb jag inte tar) och dessutom sa vi rubriken. Det var en del av ett samtal om ledarhästar (det finns! Jag blir alltid osäker på om de finns, men de finns!) och vi undrade vad som skulle hända om man...tog fel. Det skulle nog göra ont.
 
Sen åkte jag och handlade, och sen åkte jag him. Vi åt korv stroganoff (eller stroganöff som pappa säger) och tittade på mästerkocken. Mina favoriter åkte ut men vi hade trevligt och jag upplevde en smaksensation! jag åt magnum-choklad (det är alltså sån choklad som är på magnumglass, fast som chokladkaka!) och lundablandning-te. Alltså ni förstår inte denna kombination. Det var "ett paradis i munnen", som mamma sa. Vi hade en bra tid och nu är jag hemma. Har kollat efter jobb (och hittat jobb som redan är tillsatta och som jag verkligen ville ha) och sommarkurser och annat out of character. men jag ska sluta med något annat coolt: Jag har äntligen fått studiemedel! Så lycklig nu! Christopher hävdar att jag ska spendera dem på skor. Han känner inte mig men han skojade så det är ok. Fast det är inte ok, för han är sjuk och därför inte här och värmer mig. Jag behöver värme för jag är kall! Kom hit genast! ...Eller kanske bli frisk först. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0