I'm good I'm good I'm great

Kanske inte helt, men de senaste dagarna har jag faktiskt känt lite hopp om livet! Den ni! Fast rubriken är mest en låtrad jag har på hjärnan idag. Men liiite annat har väl hänt ändå? Jovisst, detta till exempel:
-Jag har ätit enorma mängder pizza. Enorma mängder!
-Jag har pratat med Hannah för första gången på drygt ett år. Det var inte alls så konstigt som man kunde tro, men jag fick börja med att förklara att jag faktiskt inte ser när hon sa "you know, when you see a painting..." nä.
-Jag har haft jätterolig respons på uppgift! Vi fick äntligen småpeta och fokusera på bara en sak.
-Jag har läst seriösa dokument som inte hade något med mig att göra. Det tyckte jag var en rimlig kvällsaktivitet.
-Jag har haft ovanligt svårt att sova och därför missat en föreläsning för att jag äntligen somnade. Det känns värt för jag tror inte att jag missade något.
-Jag har knappt träffat folk alls men ändå mått bra nästan jämt. Fast när jag inte mådde bra mådde jag jättedåligt. Men det är ju inget nytt.
 
Nu har jag skrivit ikapp om mitt lilla miniliv, och nu ska jag gå iväg. Såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0