Who's the winner, maybe winter...

...Ja inte är det jag, i alla fall. Men kallt är det, och 2017 är inget bra år hittills men det kanske jag inte hade kunnat förvänta mig heller. Men lite, lite saker har hänt. Jag har varit hos tandläkaren, vilket är det största egoboosten ever för min tandläkare tjatar bara om hur snygga tänder jag har hela tiden. "Du har verkligen den rätta feelingen!" Eh, jaha, tack. Efter det fikade jag med syster och catchade up om våra nyår, saker man inte diskuterar på fest och liknande grejer.
 
Igår var jag hos mina föräldrar och åt middag. mormor kom också, för "det är ju trettonafton!" och det var väldigt trevligt. Jag och mormor gick lös på vinet (hon gick från "jag kan ta ett glas", till "usch!", till "vi får ta litta till, Emma!"...) och samtalet flödade eller vad man säger. Jag och mamma tittade också på criminal minds och det var ett avsnitt om did, vilket är min favoritdiagnos! Är det konstigt att ha en sån? Ja, lite kanske. Christopher kom och hämtade mig och vi sov lääänge. Vi=han, för han sov till 3. Skärpning, I say! Nu har jag ångestfladder i hela systemet och ska snart åka till Laura. Hejdå blogg, ska bättra mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0