Det är alltid rimligt att dumpa någon om man vill det

Hej och förlåt för frånvaro (inte för att ni bryr er)!
Jag ska försöka hinna komma ikapp med bloggandet nu innan dagens utflykt är på ingång. Jag har ju varit på kickoff med riksstyrelsen! När jag bloggat klart i fredags ringde jag Paulina (som alltså satt i en annan vagn på tåget) och vi diskuterade helgen och livet och rubriken.
 
Helgen inleddes med max-mat (vinst redan där) och sen diverse teambuilding-grejer på kansliet. Sen fick jag tååårta! Eller alla fick ju det, men det var min tårta ok. Samtal hände, I guess, och sen åkte vi till hotellet. Jag och Rakel stapplade fram längs förvirrade vägar i mörkret och ramlade hit och dit. Fint ändå. Sen sov vi, i alla fall jag.
 
I lördags konstituerade vi oss och vet ni? Jag blev vald till vice ordförande! Jag är in charge you guys! Allt annat gick bra och sen körde vi lite mer teambuilding och lunch. Linus märkte att det fanns vinning i att hjälpa folk med mackor och blev väldigt peppad på marknadsekonomi. Skrattanfall pågick till höger och vänster, till och med från mig (!) och sen tog vi oss in till stan för att ta oss till prison Island. Detta var kanske det minst emma-vänliga någonsin och efter gråt på en stock lät jag i princip allt vara.
 
På kvällen åt vi grekiskt och sen chillade vi i hotellbaren. Jag drack varm choklad, folk drack alkoholfria drinkar och vi pratade om allt möjligt. Typ...frikyrkofolk, tror jag vi pratade om. Vi chillade på ett rum, jag lärde rakel att "ljus går ganska fort", jag skrattade åt kycklingar och livet var bra.
 
I söndags hade vi sammanträde. Jag blev arg över diverse saker, men det funkade. Vi blev fotade av en Amazing fotograf och jag flirtade satan med henne för varför inte. Efter lunch och diverse annat avslutades helgen och jag åkte tåg under evigt telefonpratande med Onna och Hannah, och sen Paulina och Christopher när jag kom hem. Mycket nu.
 
Igår började dagen (sent) med att jag följde upp min lss-insats. Jag slog två flugor i en smäll och ansökte om hemvård (!) av den jättetrevliga vikarien. Vi borde hänga, på riktigt. Sen shoppade jag med mamma och till slut gick det faktiskt bra. Jag köpte en blus, en kjol och en silverklänning, och sen fikade vi på coffee Point. Nice liv!
 
På kvällen, efter obligatorisk middagssovning, träffade jag Vera. Vem är det, undrar ni? En tjej jag träffade för några år sen med Elin och Olle och det gänget. Vi har alltid klickat och nu var det äntligen dags! Vi drack vin på botulfsbaren och pratade om snygga tjejer, musik och en massa, massa annat. Så himla kul och vi kommer definitivt att hänga mer! Nu ska jag snart till Danmark, så jag lämnar er bakom mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0