fuck allt nu får ni ett listinlägg

Jag hade egentligen en rolig rubrik men vet ni vad livet är inte roligt. Så ta emot detta listinlägg om vad som har hänt:
-I torsdags kom Linus hit!
-Vi orkade inte äta något, men när vi gått till hemköp gick vi från färdigmackor till att han stekte hamburgare. Hur detta hände vet ingen.
-Det blev jättegott! Tack Linus för denna eminenta upplevelse!
-Förutom då när han glömde att lägga i köttet i burgarna. Vi kom inte på det förrän efter några tuggor. Tankekraften var så där den kvällen...
-Under kvällen pratade vi om Emma-Kelly (bästa namnet) och en massa andra djupa och grunda saker.
-I fredags hade vi #Jobbfredag och olika organisationssaker pågick. Jag är superpepp!
-Sen åkte vi till Hässleholm! Det är en grej ok.
-Där åt vi mat och hängde på Bishops arms, vilket som vanligt var nice.
-Vi åkte hem efter någon timme, åkte på äventyr i regnet (=tog fel buss) och tog ett sista glas på botulfs.
-Efter att Linus åkt i lördags åkte jag him och hängde med mamma och pappa.
-Där mottogs jag med bubbel, för köket är klart! Wooohooo!
-Vi åt stek med märkliga tillbehör (som var goda) och sen spelade vi besservisser hela kvällen. Det var som alltid superkul!
-Jag sov där och därför fick jag äggfrukost igår morse. Värt.
-Dessutom åkte vi till ikea! jag älskar ikea. Där kollade vi på grejer till dem och kanske presanger till mig? Hoppas.
 
Det är det som har hänt. Så nu vet ni. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0