Det är midsommar, man måste unna sig!

Hej och hå, nu ska jag midsommarblogga! jag vill egentligen sova i hundra år men vad ska man göra. Bloggen kallar!
 
Jag spenderade denna högtid hos Robert och Annoushka i Osby. De har flyttat ihop nu, i en större lägenhet! Så glad för dem! När jag kom fram öppnade vi bubblet jag hade med mig, vilket veeerkligen blev en Group effort, men vi klarade det! Vi skålade för alla våra framgångar lately och pratade. Hela kvällen var väldigt chill och jag minns inte riktigt vad vi pratade om. Vi åt mat (och delade upp gallerpotatis väldigt vänskapligt), lyssnade på märklig musik, hade lyxglasskrig (som i att vi krigade mot glassen, inte med varandra) och vi pratade om folk vi känner, det nya livet för dem i Osby, forum, saker som är överskattade och allt möjligt. Jag och Annoushka var väldigt kramiga och så pass kroppsmessigt avslappnade att vi till slut jämförde bröst. Stackars Robert. Måste också nämna att vi konstaterade att bubbel är bubbligt. Så ni vet. Vid ett gick vi och la oss, men först läste Annoushka ett gammalt styrelseprotokoll från 2013. Bästa godnattsagan ändå!
 
Idag vaknade vi och de var jättepigga, medan jag...inte var det. Men så mysigt att ligga kvar en stund medan de gjorde kaffe och ställde fram saker. Så hemigt, liksom. Vi åt frukost, pratade en stund och sen åkte jag hem. Försöker nu väcka mig själv till liv, men jag är seg som the average kola. Men man får unna sig att vara seg! Allt, får man unna sig. Det är mitt motto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0