Jag undrar om någon älskar mig som jag inte känner till

Det undrar jag väl inte, men jag valde den här rubriken eftersom jag helt enkelt har känt mycket kärlek lately. Det är ganska frustrerande faktiskt. Men för övrigt har detta hänt:
-Jag har umgåtts med Anna H.
-Hon berättade en lång historia om en sjukdom som inte finns och gamla indiekändisar i Sverige. Så konstigt.
-Igår tänkte jag mest sova, men jag åkte också på bygghandel- och växtletande med pappa.
-Vi tittade på kattgrejer omg så peppad!
-Vi åt lunch på biltema och jag har aldrig varit så hungrig i hela mitt liv så det var uuuderbart.
-Jag har skält ut folk för att de inte älskar sig själva. Sen här jag låtit bli att älska mig själv och varit en äkta hypocrite.
-Jag har drömt att jag var Harry Potter och skulle kriga mot voldemort.
-Jag har bytt tempusformer like a pro tydligen.
 
Det är det som har hänt och pågått. Så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0