men Gud, här är ju en tumme!

Jag borde diska egentligen. Borde. Men jag måste också blogga ju! Livet är komplicerat. Men igår var det student! Det var Rolles son som tog studenten och jag mjölkade som vanligt för gratis mat. Jag var åtminstone ärlig! Vi åt den gratisa maten (med bästa tsatsikin ever) och pratade med olika gamla föräldrar. Vi fick umgås med Malin ganska mycket och det är ju alltid det bästa (hon är inte en gammal förälder btw). Folk sjöng (mest en man...om potatis...) och det var kallt men trevligt. Ingrid (Rolles x-fru som var värdinna) blev besatt av att jag och mamma skulle dricka Malibu, så det gjorde vi. Gott ju! Hon (Ingrid) glömde dessutom bort vad jag hette, så we hit it off. Jag och mamma sjöng skrammelbilen (uppför en backe och ner för en brooo) (vi skyller på malibun) och jag fick mycket märkliga blindfrågor. Typ om hur jag blir kär i folk. "Jag minns ju hur det var i din ålder"...ok...
 
nu måste jag diska, men rubriken kan jag ju nämna. Det var när mamma målade mina naglar och la ifrån sig lacket för att sen upptäcka att hon glömt ett helt finger! Kaos! Men nej Emma nu måste jag diska herregud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0