You can be flawed enough, but perfect for a person

Hi!
Jag balkongbloggar igen och lyssnar på skivan som låten i rubriken kommer ifrån. Det är den bästa chillapåbalkongskivan jag vet, nemligen rose ave med you + me. Så fin <3
 
Nåt som också var fint var igår, för då var det damhäng med Saga! Vi bakade pizza (från kit såklart) och åt denna mycket andäktigt eftersom vi var kaoshungriga. Vi hann också prata om Sagas långa tanketrådar, popkvinnor och lite annat. Efter maten öppnades bubblet (#bubbletsår) och vi lyssnade efter överenskommelse väldigt mycket på Kelly Clarkson. Vi diskuterade hennes utsäljande, vilka kändisar vi helst skulle vilja hänga med (Adele och Pink sa vi) och sen snöade vi in på gleelåtar. Santana! Blaine (enligt Saga)! Jag var såklart rainman och kunde alla fakta, cause that's what I do.
 
Sen gjorde vi ordentliga mojitos, med sockerlag och riktigt gammal is och allt möjligt. De blev ganska goda, enligt mig som inte är en mojitofantast annars. Vi lyssnade på vår damhängslista, Saga berättade en rafflande historia, vi bestämde att saker "var en grej", vi pratade om Travis jättemycket (för han är bäst och sjunger "vackert med autotune" enligt mig), Saga berömde mig för hur stabil jag verkar nu, vi gav min depression namnet Sven och allt var precis som det ska vara utan att bli enformigt. Jag älskar att damhänga! Hej Saga jag vet att du har refreshat som en tönt (dina ord) och nu har jag skrivit om dig!
 
Trots att det blivit sent gick jag upp vid 8 imorse och åkte till Malmö. Vi skulle nemligen äta hotellfrukost! Jag hade skrivit att jag ville göra det på facebook och Greta-Stina gjorde slag i saken, så vi gjorde det tillsammans med Anna H, Ewa och hennes pojkvän Sasha. Så mysigt och gott! Jag blev servad av alla, jag och Ewa hade voffeldrama (men så gott det blev ändå) och samtalet flöt mellan ämnena. Jag och Greta-Stina planerade sommarens skrivresor, esteter avhandlades, förorter jämfördes och alla njöt av ätandet. Bästa initiativet (som jag vidhåller inte var mitt)!
 
när jag kom hem marathonpratade jag med Hannah i fyra timmar (!). Vi tindrade tillsammans (och hittade Kitok! Sjukaste!) och pratade om douches, vad vi är bra på, opeppande miljöer, att fejka saker och varför, demisexualitet och en massa annat som jag inte kommer ihåg. Och nu sitter jag alltså här. omg det är ett djur på mig! det kravlar på min arm vad ska jag göra? tänk om det är en geting! kravlar de på armar? ok, emma, andas. Det är nog borta nu...usch. Varsågod för den inblicken, nu går jag.

Kommentarer
Postat av: Shass

Det var ju roligt att höra att du också har en Sven ;) Fast min är inte en depression, utan min karl. Men då är jag ju åtminstone inte ensam om att ha en!

2017-06-08 @ 18:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0