Men det är ju den osexigaste sjukdomen i stan!

Hej osv!
Jag tänkte berätta för er om min helg, framför allt min lördagskväll hos Robert. Vi åt köttbullar och makaroner (tryggaste maten) och pratade om allt möjligt. Jag utropade rubriken i ett samtal om diabetes i böcker (eller det var väl inte det samtalet handlade om men ja) och sen rantade jag otroligt länge om saker jag sagt förut, men som jag nu kunde säga på ett nytt sätt. Det var orimligt skönt och roligt samtidigt. Robert berättade en rafflande historia (den hade till och med en titel...och en undertitel!) och vi kämpade med ett glasspaket. Det gick ganska bra ändå. Samtalet flöt lika bra som vanligt och allt var bra och nytt på ett gammalt sätt. Does that make sense?
 
Idag har jag sovit jäääätteeelänge och sen repat med jane Bond också jättelänge! Karl var världens bästa vikariegitarrist och vi skrattade jättemycket. När mamma sitter bakom trummorna och ropar "jag haaatar när ni byter tonart! Jag kan inte transponera trummorna!" och pedagogiskt förklarar inräkningar för Karin...top Comedy. Det gick jättebra och spelningen kommer ordna sig! Sen åt jag den jättegoda chokladen jag fick på posten av Shass (tack <3) och nu...ska jag sova. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0