mush mush mush, wooo

Men inte kryptiskt sådant. nej, det är ju signaturen till mästerkocken förstås! Enligt oss, då. Men ja här kommer mars sista inlägg och det trots att jag känner mig sliten som fan as per usual.
 
Jag gick upp jättetidigt idag, för synenheten skulle ringa. Det gjorde de och mest för att säga "ring om du behöver nåt". Det ska jag, men inte så tidigt helst tack. men jag gjorde frukost (!) och sen åkte jag för världens bästa terapisamtal. Vi pratade om riktigt jobbiga grejer, skrattade, kom på nya skalor och döpte dem, skrev långa ord och kom fram till grejer. Så himla bra det kändes!
 
Sen tvättade jag och sånt innan jag åkte him. Här läste jag styrelsehandlingar och väntade i en miljon år på mat som mamma skulle komma med. Var typ döende när hon väl kom med den, men sen åt jag den och vi tittade på mushmushmush, kollade på kök, bokade resa och pratade. Nu känner jag mig förkyld som fan (tack Emma) och måååste sova. God natt och hejdå mars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0