öppna skåpet, Emma

Jag är i Sverige, men det har ni nog gissat. Det känns som om jag aldrig varit borta, ungefär. Men detta har hänt sen sist (ja, lista, förlåt):
-jag har varit på kbt och fått veta att det inte är kbt. Förvirrande.
-Jag har ätit lunch med Filippa. Där var sjukt många bebisar (<3) och vi pratade om en massa grejer I guess. Det var bra tider.
-Jag har åkt med hela min familj och kollat på kök, för himma-köket måste göras om pga mögel. Jag och Syster öppnade skåp och kom på idén till podden med namnet i rubriken. Den kommer bli en awesome podd!
-Jag har handlat en massa mat yay.
-Jag har fått ett jättefint paket från Shass med e-formad choklad i! Så himla bra hon är, you guys!
-Jag har chillat med livet och inte mycket har hänt idag.
-Jag har smällt bubbelplast like there's no tomorrow! Svinkul liv.
-Nu ska jag lägga upp ett sifferinlägg. Årets andra redan i mars...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0