who's gonna rock you when the sun won't let you sleep?

jag har haft/har sån ångest idag att det inte riktigt är klokt, men det ska vi inte prata om. För det är varmt här! (fast sen ska det bli kallt whyyy) Vi solar, badar, äter och chillar. idag har jag dock även skrivit bok, vilket jag ju också är här lite för. Igår tog vi en drink ("jag känner mig rik!" utropade mamma) och jag fick äntligen dricka san francisco igen. Det var inte lika himmelskt som jag minns det, men gott nonetheless. Vi har ätit mat på bra och mindre bra ställen, studerat folk, lekt gissa fråga tänka (vet inte vad den leken heter egentligen men kanske guess who) och chillat massor på vår balkong som vi älskar. Och viktigast av allt kan ju vara att jag har köpt fina små glas! De finns på hotellet och jag undrade var de kom ifrån. Sen sa mamma "vi ska gå till en annan affär idag, och där finns en överraskning till dig!" Och det var såna glas! (Jag listade tyvärr ut det.) Så nu har jag köpt fyra små söta vinglas, vilket är bra för de jag har nu är ju fakking enorma. älskar glas så himla mycket. Vi äter goda frukostar (nutellaaa), läser böcker som vi sen berättar om för varandra lite då och då, går i sjuka mängder trappor och har det bra. men nu drar det i tittorna (det är på riktigt ett uttryck tydligen, tittorna=ögonlocken), så nu ska jag sova. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0