Du har småländskt hår!

Jahamen om jag skulle fortsätta traditionen och blogga precis innan jag ska iväg. Då blir det ju gjort tänker jag. Jag kan blogga om att igår träffade jag mina föräldrar. Vi gjorde soppa (det var ju fan höst igår) och tittade på "tror du jag ljuger". Rubriken kommer därifrån, för att...det var catchy sagt tyckte jag. Mamma fick höra om mitt partytrick (att höra folks ögonfärg på rösten) och var helt i chock när jag klarade folket på tv:n.
 
Idag är en flängedag. Först åkte jag till ungdomsmottagningen för att få nya p-piller (innan jag blir för gammal för dem) och där fick jag viktångest delux eftersom jag var tvungen att väga mig. Fy fan alltså. Den här kroppen, den är jag inte vän med. Men jag har också varit i skolan! Vi pratade om skrivande (nähä) och hur vi kommer göra under sommaren, fick goda kakor av våra si-mentorer och skrev en märklig övning. Jag skrev på någon annans dator, så jag såg inte vad jag skrev, vilket var...lite märkligt. Men nu måste jag hinna smälla bubbelplast innan jag ska åka! Det är min nya ångestbekämpningsgrej. älskar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0