Azul, are you with me?

Jag är helt i chock (av anledningar jag tyvärr inte kan berätta om pga super secret laaady) men ska snabbt försöka säga vad som har hänt i mitt liv. Det är följande (ja jag vet, tråkigt med listor):
-Igår låg jag hemma hela dagen och lyssnade på kanadensiska, supersmarta flator som pratade om harry potter. Drömmen.
-Jag skrev med min syster jättemycket om släkt och grejer.
-Jag upptäckte att låten i rubriken (mi gente, beyonce-remixen) innehåller beyonces dotter. Jag skrek rakt ut.
-Idag har jag skrivit på espressohouse med Anna H. Jag skrev ordentligt och det blev sjukt känslosamt.
-Innan detta upplevde jag dock mitt sjukaste bussdrama of all time. Jag kom till busskuren och hörde ett barn ropa "håll käften!" så jag antog att han pratade med sin pappa eller nåt, men nej. Han var superarg på en främmande man, för att mannen hade tagit ciggen ur hans hand. Det här barnet stod alltså och rökte och det får man inte i en busskur, men när barnet får veta detta skriker han alla skällsord han kunde komma på. Dagens ungdom, ändå.
-Efter skrivet träffade jag min nya psykolog på riktigt. Vi började jobba med mina kroppsissues och gick långt bakåt i tiden och jag fick riktig barn-ångest. this will be hard.
- och nu är jag här. chockad. som fan. ursäkta detta helt meningslösa inlägget eftersom ni inte fattar men alltså livet, you guys. ge mig en fakking plastpåse att andas i, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0