Det kallas himlen och jag har aldrig varit där

Det har jag inte, nej, men jag har varit på en massa andra platser. Fast mest min säng, och soffan himma. Där tittar jag på Nashville. Fast jag skriver också! och idag caféskrev jag med Anna H. Vi pratade om dryga litteraturvetartjejer, att skylla ifrån sig för att man skriver dåligt, adverb som inte får förekomma och lite annat, men mest skrev vi. Jag skrev om tapas, woho. Fast jag kan inget om tapas så varför jag skrev om det är lite oklart.
 
Vad kan jag mer prata om? Att jag har pratat en massa med random människor på facebook och att jag älskar det. Vi har till exempel pratat om tori Amos, emmy the great, bostadsrätter och bebisdrömmar. Härlig tid. Jag har också handlat idag och blivit oerhört deprimerad över att jag inte bara kan få äta goda saker hela tiden. Idag åt jag super healthy diet soup. kul va? nej. vi lyssnade på låten i rubriken (lilla fågel blå, är det, kolla Paulina vad duktig jag är på att berätta låttitlar vänj dig inte) och det var rätt stort för det var kanske min sista tur i Kaspian, bilen vi har haft i 8 år. Vilken sorg! vem den nya blir får vi se. nej vänta just det jag ska him imorgon så då träffar jag honom en allra supersista gång. Gud vad jag pladdrar, det händer inte jättemycket i mitt liv. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0