...som en glödlampa...

Hej små bloggpersoner!
Jag har haft en oerhört chill helg här. Igår låg jag mest i min säng på dagen (ja gälskar att ligga i min säng) och sen hängde jag med mormor. Vi åkte him och skulle försöka titta på Nashville tillsammans. Det gick...inte så bra. Vi skrattade, blev frustrerade, ringde Syster i Holland, kämpade, gav upp, kämpade lite till, glömde vår mat, författade långa sms till mamma, sa rasistiska talesett (det var bara mormor obs) och fick bara igång fakking fotboll. vem vill ens titta på fotboll? Inte vi i alla fall, så vi gick hem till henne och tittade på så mycket bättre. Där skrattade vi också mycket, blev rörda och konstaterade att highway to hell är "fin". Rimligt.
 
Idag var jag tvungen att vakna tidigt för att lämna ursula (keyboardet alltså) till Lilla och hennes mamma. Sen somnade jag om tills de lämnade tillbaka henne. På eftermiddagen åkte jag in till stan och fikade hos Cia med henne, mormor och Amanda. Drömtårta hände (det är liiivet) och vi pratade mycket om färdtjänst och bussar, försökte beställa mat från mathem (och sjöng jinglar och undrade vad glenn gör på tv och vem fan han ens är) och skrattade väldigt mycket åt Amandas sassy kommentarer och rubriken, sagd av Cia om ett barns namn. Det makade exakt 0 sense. Jag och Amanda var on the same page hela tiden och undrade vad de andra höll på med. Men ja  nu ligger jag åter i min säng. Undrar vad josef gör. Eller blosef, som Lilla konsekvent säger nu. Söta hon. Men nu ska jag sova god naaatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0