they're burning all the witches even if you aren't one

God morgon! Titta vem som har varit uppe i en timme redan? me, it's me! varför? För det är en random man från Lidköping i mitt hem som håller på och fixar med mina avlopp. Jag försökte hälla upp ett glas vatten precis och vatten hälldes ner på min strumpa. Det var inte så festligt. Och snart kommer en annan random man och tar min dator ifrån mig! det känns stressande.
 
men igår var jag hos Malin och jobbade! Det är så mysigt där. Jag stapplade in, förvirrad som fan, och fick en macka direkt. Sen skrev jag ett konstigt reflektionsutkast och åt lunch för tio kronor. Alltså inte mina pengar men det är en billig moj. Till detta drack vi flädersaft blandat med bubbelvatten i vinglas, för det är ju livet att använda bästa porslinet till vardagssaker. Och jag fick välja vinglas och titta på alla olika! drömmen you guys. Sen tog jag en nap (ja jag gick på riktigt och la mig i hennes säng och sov #gränslös) och sen skrev jag bok. Jag hamnade i ett riktigt flow och mitt i allt kom Rolle hem och vi fikade och pratade om lismande chefer, mansplaining och hur fort jag tydligen skriver. jag skriver rimligt fort, tycker jag personligen. Men ja sen åkte jag hem och gjorde exakt 0 vesentliga saker. men idag ska i alla fall kul grejer hända! och lite läskiga grejer snart. det är fortfarande en random dude i mitt hem. jag är inte helt bekväm med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0