we have so much in common, we argue all the time

Det är november, faktiskt. det är ett högst stort problem i mitt liv. så nu tänker jag berätta vad som har hänt i en härlig liten lista:
-Jag har skrivfikat med Anna N. Vi pratade om att "bli kastad", sörängen och dramatiska människor och så skrev vi. jag skrev om skogar.
-Jag har träffat min nya psykolog. Hon verkar ok, väldigt konstnärlig och intensiv, samt inte rädd för hur crazy jag är (det är jag alltid rädd för). Fun fact dessutom: Hon sökte in till författarskolan en gång och kom inte in. mohahahaha!
-Jag har provat bönpasta. vad fan är ens bönpasta? Jag vet inte, men det gick typ ner.
-Jag har tittat ännu mer på Nashville. fast det anade ni nog...
-Jag har försökt träffa filippa. men min taxi kom inte förrän efter 75 minuter, och då hade jag gått in och gett upp för länge sen. fuck off, lunds färdtjänst.
-jag har haft jättemycket ångest. så jag smällde bubbelplast och tittade på skvallervideos om Taylor Swift. josef har i alla fall varit snäll och ätit sin mat, och imorse tvättade han min näsa så jag älskar honom. (det lät ganska creepy men det var mysigt. han tvättade mina händer och armar och pågick till och med).
-det är typ det som har hänt? tror jag. och nu ska jag sova för den här dagen måste, måste, måste sluta snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0