if I didn't know better, but damn it I do

Nu är jag himma och ligger i "min" säng i källaren. Lite märkligt är det, men nu får det vara så här ett tag tills jag mår lite bättre. snart, hoppas jag! Vad som har hänt de senaste dagarna funkar bäst i listform:
-I måndags var jag hos Laura! Vi åt varma mackor och hade en chill tid.
-Hennes roomie Freddie dök upp och vi peppade inför hans dejt på lördag och hatade på folk i allmänhet.
-Vi kom fram till att alla är långsiktigt ryska och undrade var man kan hitta stora stenar nowadays. ingen vet detta.
-Igår var jag på landet och skrev hos Malin igen! jag fick en del gjort och jag älskar att sitta i hennes kök och jobba när hon jobbar i ett annat rum. Så produktivt och kul!
-Idag har jag haft fruktansvärd ångest. vaknade en kvart efter att mitt telefonmöte hade börjat och hade sån stress att jag grät efteråt.
-Sen fick jag veta att min psykolog ska sluta om en månad. Fuck allt.
-nej vänta, fuck allt nu istället, för pappa fick äntligen veta vad som är fel på honom efter lååång tid och det är diabetes. mögpuckat.
-Så jag och mamma tittade klart på första sesongen av Nashville. Vilket är Amazing. Vill alltid titta på Nashville, eller åtminstone just nu.
 
Det var nog allt som har hänt. nu ska jag sova. men inte jättelänge (hoppas jag...).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0