Jag har inte migrän okej?!

Som sagt trog jag mig till dalby igårkväll för att möta Anna N:s hem. Det visade sig att lägenheten hade fruktansvärda energier, men jag överlevde och efter en hundpromenad i superregnet blev det en bra kväll ändå. Vi pratade jättemycket om andlighet och spöken, en del om uppgifter under första året och texter vi gillat att skriva, lite om sörängen såklart och mycket om Annas cray hund. han är märklig och inte särskilt söt men kul ändå. Till slut kom hennes pojkvän hem och han försökte konvertera mig till vegan (hahahahahaha, sa vi båda) och övertala oss om att energier inte finns. tönt. jag döpte deras bänkdiskmaskin (jag vill också ha en! viiilllll!) och livet var bra fast jag var jättetrött och hade ganska mycket ångest. Jag hanterade detta genom en lååång sovdag idag, vilket var det bästa som hänt mig på länge. men nu ska jag him och få plättar, peppeeeeen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0