tell them what I hoped would be impossible

När jag bloggat klart igår kom Anna H hit! Det var jättelänge sen, så jag var jätteglad för detta. Vi drack bubbel (det ska jag göra idag också börjar detta gå över styr...nä), lyssnade på musik och pratade om allt vi brukar prata om. Vi smidde planer innehållande anagram och halvårskort, argumenterade om vad en skada är (kan man ha en skada sen födseln?), diskuterade disosiativ identitetsstörning (det bästa jag vet ju) och hade en underbar tid. Som jag ofta har, tydligen. vi behandlade potatis, pratade bl-språket (blåket) hela tiden och skrattade länge åt olika inlägg i vår klassgrupp. braaa kväll!
 
Idag gick jag upp supertidigt, fick jobbiga nyheter (se: rubriken) och åkte tillsammans med nämnda Anna in till malmö. Där träffade vi Gretinja (som Greta-stina numera kallas av mig) och senare Ewa för hotellfrukost! Sån dröm! vi proppade i oss och pratade om respons, potatis igen (det är tydligen viktigt) och mycket annat medans bacon, vofflor, torkad frukt och konstig äggröra avlöste varandra i våra munnar. Och just det, glutenfria russin, icke att förglömma! Det är spektakulärt att äta frukost med dem, måste jag säga. Jag och Gretinja tog oss till Lund och skrev ett tag på bibblan. jag tog mina ledsna känslor och skrev en riktigt deppig text, så det är ju bra. Nu är jag hemma, har myst med Josef och om några minuter ska jag åka till dalby. det var fan inte igår jag var i dalby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0