väldigt snabb uppdatering så jag inte halkar efter

Hej och hå min taxi kommer om sju minuter! Jag väljer bra tider, ja. Men igår var jag i stan med Filippa. Vi testade ett nytt fikaställe där jag åt daimtårta (!) och drack cola på glasflaska, drömmen ändå. Vi pratade om allt som hänt, Filippas nya malmöliv och sånt. Sen gick vi mot apoteket, men kikade in på indiska för att "lukta lite". och jävlaridet om vi inte hittade magiska klänningar! jag köpte två långklänningar, en blå med ryggknappar i det mjukaste materialet ever och en svart i märkligt material. älskar dem. och vad kostade de båda? 211 kr! wow. på kvällen tittade jag massa på Nashville, hade huvudvärk och tyckte synd om mig själv allmänt. jag och mamma sjöng och töntade oss och hatade på dumma karaktärer i serien. min mamma är bäst. men nu måste jag springaaa hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0