would you mind giving my reflection a break?

Så...ja. De senaste dagarna har jag stavat realise med c och skrivit ett extremt onödigt mush-inlägg. Varför? Det vet ingen människa.
 
Det jag också har gjort är att fira csn-dagen med Laura i onsdags. Vi firade på "den nya puben" med öl/vin och pommes med tryffelmajonäs. bästa middagen! Vi pratade om pappor och familjerelationer, karaoke och annat sånt vi pratar om. Gillar verkligen det stället, bara en massa medelålders folk. så ska det va! ingen jävla ariman här inte, inga nationer.
 
igår hände inte mycket. Jag hade tänkt gå till skolan, men sov bort tiden så det bidde inget. var himma på kvällen och åt delikat mat och såg så mycket bättre. dålig skörd i år. men vet ni? min buss går om typ fem minuter kom jag på. förlåt för dålig bloggning you guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0