can we still be friends?

Hej och hå, ni anar inte vad glad jag är idag. Så glad att jag har en Justin bieber-låt i min rubrik, jaha ja, livet funkar. Igår funkade det verkligen inte, däremot, för då missade jag att min lektion började 09 och inte 13. Detta märkte jag 09:24. Men jag klarade prestationen att åka in ändå och en timme senare satt jag därinne och fick respons på min text om älvor och lesbiska sekter. den kanske ni får läsa när ni minst anar det. När detta var avklarat träffade jag Filippa och vi skrev på biblioteket. Hon pluggade engelska och jag skrev om julen, vilket mest sög men jag får väl omarbeta det någon annan dag. Vi hann också prata om för- och nackdelar med inneboende när man är i ett förhållande, min nuvarande flatperiod (som jag pratar hima mycket om tydligen) och annat kul innan jag åkte hem och åt asian express-mat som jag hade köpt på vägen. livet var underbart.
 
Idag var det stora projektet (hittills) att åka till psykologen. Där diskuterade vi "väntade konflikter" och hur bra tid är, basically. Älskar att storma in hos henne och vänta upp och ner på allt. josefs morrhår kittlar mig på armen kan jag berätta. Han ligger i mitt knä som en annan sovig klump. <3 nu har jag ätit jättegod choklad och om någon timme ska jag lämna huset. då händer grejer ska ni veta, kära bloggfolk. vi ses när de har hänt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0