"Kathy, I'm lost" I said, though I knew she was sleeping

igår var det verkligen äventyr, som jag vill minnas att jag sa, för jag åkte till malmö. jag hade en påse i handen och däri fanns lax och bubbel. Vad tror ni att jag skulle göra där? Jo, jag skulle träffa...Marie! Efter ett helt år och lite till var det fan dags igen. Jag åkte till hennes nya lägenhet (mycket stor och fin var den) och lax lagades under ordnade och förvirrade former. Vi åt, pratade om kattuppfostran, utmärkte oss till masochisternas samlingsklubb (eftersom vi gillar märkena katterna ger oss när de rivs och bits) och catchade upp om allt som hänt oss. Vi pratade om lite djupare ämnen, mindes tillbaka, skrattade åt gamla internskämt som jag helt hade glömt och hade en härlig tid. Jag försökte åka hem, men färdtjänst var idioter så det slutade med att jag tog en vanlig taxi (#pappabetalar #detgjordehanfaktiskt #annarshadehanfåttkörain). Spännande slut på spännande kväll!
 
Och idag...idag. Jag har väl egentligen mest haft sovdag, men krissamtalen har också avlöst varandra hela tiden. Tur att jag hann sova på dagen. Har också skrivit en ljud-bilderbok om josef, fått huvudvärk, bildat en fake-organisation och vrålat att nu får Linus sluta prata, för jag kommer dö! Jag dog inte for the record. Förlåt för detta vrål, Linus, men just i det ögonblicket kände jag att jag faktiskt var nära döden. Nu blev jag sugen på kontrollerade päron med after eight. det vill jag ha! Men det var nog vad jag hade att säga denna sena afton. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0