sooner or later the fever ends and I wind up feeling down

plagiatad och kränkt lilla, nä skoja: Alltså ditt namn fick mig att skratta högt för mig själv. Du är bäst. Jag anar att det blir gullan-sång någon gång? Eller nä, men kanske lite.
 
Rubriken är det första jag kom på om feber, för jag känner mig lite krasslig.  Så här får ni ett listinlägg! Detta har hänt:
-Jag har pratat med Agnes! Det var underbart och jag har saknat henne.
-Jag har fått en smärre livskris och undrat vad fan jag ska göra med mitt liv...
-Jag har varit på kalas för Amanda som fyllde 22.
-Där insåg jag att jag var helt överflödig, men det fanns drömtårta, så det funkade.
-Jag drack päronlikör, för det var tydligen likörstämning, och det var riktigt gott! note to self: Köp.
-Jag drömde jättemycket grejer. Oj vad jag blandar tempus skit i det
-Jag har pratat (ja, sa ju det) med Linus och fixat en massa business.
-Jag har också haft gruppsamtal med honom, Vincent (han heter så ok), christoffer och Paulina. Där pratade vi om mikromat, interna grejer mellan olika folk och att resa i tiden. Jag åt middag och Lilla skrattade som en astmatisk häxa.
-Jag har bråkat en massa med Josef. Han har varit psykoskattig idag och varit överallt där jag inte vill ha honom. Älskar honom ändå men sikken jävla unge han är.
 
Det är nog bara det som har hänt? jag chillar verkligen just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0