I took a pill in ibiza, to show avicii I was cool

Jag vaknade med den här låten på hjärnan först, helt orelaterat till någonting, men sen började jag sjunga på den och insåg att det är jättesorgligt. Usch :( :(
 
Men ja, här sitter jag och bloggar på srf skånes årsmöte. Sån rebell jag är. Just nu blir lokalen syntolkad, och det kommer jag ändå inte förstå, så jag passar på. Och igår var en karpardag delux, för det var sommar! Man kunde gå barbent! Jag och Anna H jobbade lite på bibblan och jag lämnade äntligen in min sämstiga reflektionstext. och så började jag skriva lite på...en ny bok! Jag skrev om att äta soppa. Det är en struggle for real. När vi var nöjda med jobbet gick vi till ved och tog en drink i solen. Närmare bestämt en bubbel- och fläderdrink! D r ö m. Vi skvallrade om vår klass (det var juicy af) och skrattade och solade i största allmänhet.
 
Sen åkte vi hem till mig och balkongpoddade. Vi åt stjärnor, drack kava (cava?) och pratade om typ...ledsagning, pantflaskor och dåliga fotleder. Älskar att podda med henne! Och sen skulle hon egentligen ha gått hem för att titta på gymnastik, men hon bestämde sig för att se den hos mig istället. Jag blev väldigt indragen och skrek rakt ut över spikade landningar och snygga hopp. Jag hejade på ett lag och hatade ett annat, vilket var sviiinkul. Och vårt lag vann! Wiii! Så det var en bra dag, verkligen, och nu är jag här på mötet. Robert pratar i mikrofonen i detta nu. "Detta blir mer spännande", säger han. Maria är djupt förvirrad och nu ska jag fokusera på mötet yaaay. Håll tummarna och annat man håller för att jag väljs till styrelsen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0