men jag kan inte berätta, för man får inte tänka så

Hej hej det är april hörrni. Det känns hoppfullt, ändå. Som om våren finns. Och idag var det sol! Iofs missade jag den pga sov hela dagen. Alltså på riktigt. Vaknade vid tio, träffade mamma och fixade i mina skåp. Så nu står alla mina glas och alla mina likörer fint i dem! Sen gick jag och la mig igen, då var klockan halv ett. Vaknade vid tre men somnade om. Vaknade 16:28. Jaha ja. Vill nu bara sova igen, men så kan man ju inte bete sig.
 
Det har inte hänt särskilt mycket alls i mitt lilla liv (no shit, det märkte ni ju inte). Igår åt jag middag på surf schack med min familj, efter att de alla varit på bio. Alla var väldigt retiga (mest Syster och Benjamin), jag fick veta att de har chokladmilkshake (efter all denna tiiiid!) och Benjamin försökte lära mig vad hushållskirurgi är. Det finns inte, for the record. Sen var jag hemma, pratade med Hannah och Fredrik om allt möjligt och chillade medelst livet. Hur länge måste jag vara uppe, undrar jag? Flera minuter till, helst timmar, har jag en känsla av...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0