Vi kommer offra oss för staden

Haaaajjj idag ska jag ha fest! Är så jävla taggad och glad över detta faktum ja. Har skrivit ut en barmeny och döpt min bar till "Bortom All Räddning". I am funny person yes.
 
Igår var också en dag, och då träffade jag pappa. Vi gick ut med lukas och försökte se vad som hände med motorvägen (det hände inget särskilt där men de har stängt av den i hundra år) och sen åt vi mozzamat! Vi tittade på hittlåtens historia och sen på en låång dokumentär om avicii. Vilket...jobbigt liv han verkar ha haft. Detta är varför folk som säger att kändisar inte mår dåligt kan gå hem och lägga sig i en bytta med sand. Vi tittade på lite random komediprogram och sen åkte jag hem och pratade med Hannah om när killar raggar och inte, var hennes laddare skulle sitta egentligen och typ...annat. Sen sov jag, väcktes av Josef vid 6, kräktes nästan av hennes blötmat (jag har så himla mycket starkare kräkreflex nu sen min tandavtryckning) och idag har jag och pappa städat lite inför festen. Nu ska jag snart duscha och göra mig i ordning och alltså jävlar vilken klänning ska jag ha? Jag vet verkligen inte! Vad ansträngande...men jaja. hejdå osv ses efter festen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0