Did you ever feel like it's the end of the world?

munter rubrik va? Well, jag är inte så munter, kan vara därför. Men snart ska jag till Osby, och då kommer jag vara gladare! Så hur blev jag en sån här spillra tro? Well...damhäng. Alltid detta damhäng. Det är inte bra för min hälsa ok. Men så myyysigt! Jag och Saga satt på balkongen och drack vin och åt färdigmat, för det hade jag lovat. och helfabrikat-chokladpudding till efterrätt, som det ska va. Jossan hatar det här med att jag bloggar quite clearly. Vi lyssnade på damhängslistan såklart och började leka leken "vem sjunger den här i glee?" vilket var sviiinkul. obs, Lilla sa precis "ta ett djupt andetag och gå in i din lesbiskhet." fina hon. Hursomhelst...mycket trashy musik lyssnades på, mycket prat pratades och sen åkte hon hem. och då...flippade jag ur? Det var inte en rolig natt ska ni veta. och ingen rolig morgon. men sen soooov jag halva eftermiddagen och nu är jag redo för ooosby! Lilla ska äntligen få åka dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0