Hej

Så eh. Ja. Hej? Jag har inte bloggat på ett tag nu ja. Nä. Så kan det va. hela tre personer undrade varför, vilket ju är lite cray. Men jag lever. Har bara fallit hop lite. Det är ganska chill, jag mest sover och ligger i min säng och blir omhändertagen av mina föräldrar och försöker hålla mig uppe ibland. Har just nu inte särskilt mycket ångest, så det är ju kul i alla fall. Har träffat Anna H, vi pratade om våra böcker och sämstiga personer, det är det mest händande som har hänt i mitt Life. Sannolikt kommer jag att piggna till igen om ett par dagar, eller kanske imorgon till och med, men vi får se. Ingen vet. Det är ungefär allt jag har att säga, så det här är ju inget riktigt inlägg, men nu finns det i alla fall. Woho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0