his father was a drinker, and his mother cried in bed

hej från mitt konstigad bloggkaos! Jag har just nu två tangentbord för min dator började leva sitt eget liv idag. alla kortkommandon har slutat funka och allt är...kaos. men jag kan inte bara använda det externa jag fick låna heller, för jag hittar inte alla knappar, så jag...samkör. hittar också bara en skift-knapp, så lol vilka tror ni att ni är ni får noll stora bokstäver.
 
vad har hänt sen sist, då? jag har träffat anna h igen. vi skulle ha poddat, men nej, detbidde inte så vi hängde allmänt istället. Åt Pringles, analyserade baksidestexter och lyssnade på en massa mysig indiemusik, typ sufjan stevens som rubriken skvallrar om, och sen ett gäng cutesy svenskor av Little Jinder-typ. sjung ut, kvinnor! jag har hursomhelst också varit himma, igår, där jag åt lax och tittade på Gilmore Girls. och jag mår faktiskt mycket bättre idag! men jag vill att min dator ska fungera normalt. hatar att vara så här jävla beroende av teknik. antar att alla är det, men ändå. hataaaar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0