I consider it a challenge before the whole human race, and I ain't gonna lose

Är det här det sista Madrid-inlägget? Det vet ingen men vi åker hem imorgon. Och innan jag börjar berätta vad som har hänt sen sist måste jag nämna soptunne-kvinnan! I tisdags när vi var i stan såg vi en topless kvinna som välte soptunnor på löpande band och skrek argt på spanska. Hon ar...cray. Vi såg henne i onsdags också, dock bara sittande på en bänk. Så så fort vi ser en soptunna frågar vi varandra om vi ska välta den.
 
Så, igår efter blogget drack vi lambrusko och fixade oss. Johanna satte upp åra hår jättefiiint och sen sminkade hon mig! Jag var så fiiiin! Vi sjöng catchy låtar och sen åkte vi till stan och primark! Där gick jag och Nettan omkring och tittade, men hittade mest skit. Förutom en mysig kofta! Jag älskar den! Vi gick till en bar och drack gott vin och åt för-mat, vilket var tur, för restaurangen vi skulle äta på var fullbokad. Så vi gick runt överallt, bråkade (inte jag) och höll på, och till slut satte vi oss i en taxi. Där spelades Queen och vi sjöng högt och glatt till rubriklåten, inklusive chauffören. Jag pratade spanska med honom och kände mig cool. Det var så himla Amazing, hela resan alltså. När vi kom fram åt vi mer mat (som inte var så god tyvärr) och drack vin ("glaset blir bara fullare och fullare!" "det är kanske du som blir det?") och pratade om saker som gjorde Nettan väldigt obekväm vilket ju alltid är kul. Så det blev en bra kväll, trots bråk! Och idag har vi chillat vid poolen, jag har sovit till och med. Och nu dricker jag cola och äter chips, och borde nog duscha inom en snar framtid men vem orkar ens det herregud. Så, ses när vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0