Kärlek är för dom, dom som har tur

Hej och hå, här är en bakis liten bloggerska. Hoppas ni förstår att det är på skämt jag kallar mig bloggerska btw. Det är jag så att säga inte. Hmm, hinner jag äta innan jag går? Jag ska nog äta mina kalla pizzabitar. Nu är de hämtade, och jag hittade en äppelöl att dricka till! återställare, fuck yes. Men jag ska blogga om att jag hade en lövly kväll igår ed Anna N! Först åkte vi till nova och köpte hårfärg av världens snällaste kassörska (jag blev till och med medlem!) och sen färgade vi om mitt hår och lyssnade på Thåström. Jag har fint och lila hår igen jäää! Vi drack sammetsvin och catchade up och hade ett bra Life, och sen lyssnade vi på vår spellista och hade det bra. Vi beställde pizza, vinet slog till och vi blev plötsligt packade (Anna glömde till exempel att vi hade köpt pizzan...), pizzan åts, låtar sjöngs och livet var on top.
 
Vi hade tänkt se Thåström på malmöfestivalen, men vi orkade inte, så vi åkte till botulfs istället. Där drack vi vin, tindrade åt mig, skrattade, klagade på musiken (jag) (de spelade samma låt typ fyra gånger!) och bara hade det bäst. älskar Anna ok?Och nu kom min taxi hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0