Livet är inget för amatörer

Hej från en trött natt-Emma i Madrid!
Innan jag börjar ska jag prata om något väldigt viktigt: min väska! Jag har glömt skriva om det, men min trogna datorväska försvann i en taxi i början av juli. Jag var hos polisen och hela baletten. Men! Taxin som tog mig till malmö i lördags innehöll...min väska! Iiiiii! Så nu har jag min bettskena igen :))))
 
I alla fall, igår efter bloggandet åt vi lite plockmat, drack sangria och lyssnade på countrymusik. Så mysig tid! Sen åkte vi in till Madrid och där åt vi på en sämstig restaurang och gick runt ett palats, så...inte så kul. Idag var mer kul. Vi låg vid poolen och jag fick en säng, alltså en riktig säng, i skuggan. Det var: Life. Där låg jag och läste ännu en bra och queer bok, när jag inte satt i vattnet och pratade med lilla. Sen var vi här ett tag, men lyckades rycka upp oss och åkte in. Det blev en jävla bra kväll! Vi åt mat på en amaaaazing restaurang (jag åt någon mystig men god äggrätt) (och drack en god banan-kokos-rom-drink!) och sen var vi på lite barer. Där dracks drinkar, Johanna berättade pinsama historier om bland annat chipsskålar, vi skrattade mycket och livet var bra. Vi tog en taxi hem där jag och Lilla sjöng stämsång, så allt är som vanligt. Jag har det bra, kan vi konstatera. Och just det, vi fick fina håruppsättningar (flätor) och målade naglar av Johanna! Vi är fiiiina! Lilla fick dessutom låna en fiiin klänning av henne. Och nu ropas det att jag är en snoare, så jag vill meddela att det är Nettan som har sagt rubriken. Hon sägej bja sakej! Så...pratar vi. Jämt. Men nu ska jag sooovaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0