She doesn't kiss me on the mouth anymore

Haj haj. Jag är så trött att det gör ont i lederna. Det är...inte okej. Jag vill sova exakt hela dagen, men man får inte det tydligen. Blääää ge mig evig sömn.
 
Igår var jag hursomhelst i Malmö. Jag träffade en massa random tjejer (och Lilla), för att se Silvana på malmöfestivalen! vi hängde hos en Hilda och drack vin och pratade om värvning och dörrknackning, Amazing kvinnliga artister, dragkings och allt möjligt. älskaaaar alla dessa nya sammanhang! Och sen gick vi in till stan och såg Silvana. Det var så braaa! Hon var hes vilket var adorable, hon spelade simone, de nya låtarna är så jävla bra, hon tog upp folk på scen lite hela tiden och allt var så mysigt och bra. Och! Hon sa att skivan kommer snart tror jag? Det kanske händer! I can not handle! Och jag kom hem utan problem, och sov och sov och sov. Förutom när jag var hos psykologen. Där rantade jag loss om blindhet och sexualitet och annat. Och sen sömn som sagt. Mamma kommer snart hit och jag orkar inte det, för jag vill ligga i min säng bläää. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0