Stolar och bord är väldigt olika saker

Alltså...det är typ ett stort hål genom mig. nä. men det var min spontana tanke. Jag mår inte särskilt bra ifall det inte märks. Jag sitter åtminstone upp. Det känns bra. och igår var jag och lilla hos team Osby! Vi fick maaat (det var Amazing) och vi berättade som vanligt sagor. Robert sa rubriken (bord och golv är också olika fick vi lära oss) och sen spenderade vi kvällen med att lyssna på musik och prata. Annoushka och Lilla var ytterst jobbiga och trummade på mig (jag är en person, inte en trumma! Hallååå!), mycket av musiken var creepy af, sång pågick och sen lekte vi en vem-vore-jag-om-lek som resulterade i karaktärer som maja-sussi möller, Kalle Rubin och bonden Nils Nilsson. Bästa leken: Ja. Alla var korkade utom Robert och livet var fint trots min ständiga kompanjon ångesten.
 
Vi sov över där, och idag åt vi frukost och umgicks lite mer. Annoushka kokade ägg (det var väldigt spännande) och vi åt och pratade...typ. Jag vet väl inte vad jag pratar om herregud jag är knappt vid liv give me a breeeeak. och nu ska jag på fest? Eh, hjälp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0