Tread lightly on my ground

Hej ni, här är jag igen. Er bloggerska i mörkret. Jag gillar er mycket, det ska ni veta, för imorgon ska min dator in på lagning och jag är jättestressad över att inte kunna blogga. Det vill jag ju göra! JAG SKA JU KOMMA IGÅNG NU!
 
Fan nu har jag skrivit med stora bokstäver. Jag orkar inte fixa det. Det får ni leva med. För jag är gnällig och det är kallt och jag orkar inte mer. Det blir höst nu and I can't do it ok I can't do it! Alla ba "det är lugnt med höst nu efter den här sommaren" men jag tycker inte det! behöver alltid sol! Okej jag ska sluta gnälla, jag ska ju för fan till solen på måndag. Lol Emma. hursomhelst...igår hängde jag med min familj. Vi åt sushi (jag åt laaax, den laxen är så jävla god yall) och spelade med andra ord kändisar. Vi lärde oss att Sebastian Ingrosso inte är pappa till Benjamin Ingrosso, ingen kunde någonting, vi lyssnade på mamma mia-låtar (de sjunger så vackert, I just can't handle it) och mycket skratt pågick. Älskar att spelkvälla med dem <3 och nu ska jag snart ut i hösten. Jag har klänning på mig. Jag ska ha jacka, men jag vägrar byxor. Jag vill aldrig använda byxor igen i hela mitt liv. Får på riktigt ångest av bara tanken. Friskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0