Det är ju jag som är mamma!

Hej från min säng-kokong! Jag är jättehungrig så nu ska jag gå upp, tänkte jag, men först ska jag blogga. Obs var uppe och åt frukost I'm a good girl. Men igår var det julafton ju! Och det var väl som vanligt. Ska vi lista oss igenom julen? Vi gör det va.
-Julfrukost åts precis som sig bör och vi fick morgonklappar, bland annat en skiva som jag inte ens hade önskat mig men som jag ville ha.
-Jag och syster hade rimstuga och skrattade så vi fick kramp åt systers kaotiska rim.
-När folket kom såg vi på kalle som vanligt och vi sjöng med och jag och amanda var pk-maffian som vanligt.
-Vi åt julbord och jag hade den perfekta tallriken. Broccolipaj, köttbullar, prinskorv, ägg och äppelsallad.
-Min mamma är ett geni, så till julbordet fick vi bubbel! Det var amazing!
-Klappar delades ut och jag fick vad jag önskade mig: skivor, tights och klänningar.
-rubriken kommer från mormor, som blev lika förbluffad varje gång.
-Jag fick ett litet härligt meltdown och gick ut och gick med mamma och lukas. jag grät och vi sjöng alan walker.
-Vi spelade "när då då?" och det tog aaaaldrig slut. vi ville bara att någon skulle vinna.
-Vi åt mandelmusslor och amandas mystiska cheesecake, men den åt inte jag. alla var ätna till förbannelse, eller va vänta, mätta menar jag. ätna? ingen var äten obs!
-Sen har jag sovit jättelänge. Och drömt att jag hängde med en robot! Roboten var rätt cool vill jag minnas, när jag slutade vara rädd för honom.
-Julen är här, töntar, och nu måste jag gå upp och äta något och gå på toa I am dying over here. Men nu vet ni att jag mår bra och allt vad det heter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0