don't worry I will carry your share for us, no matter how bad the storm

Hej och hå det är fucking morgon. Kill me now. Jag har ej sovit tillräckligt for the record men nu kör vi. För igår var jag ju ute i bondeland och firade Elins fölsedag! Jag satte mig på ett tåg till höör och blev joinad (va konstigt uttryck) av Isa och Micke, kända från till exempel att ha gift sig i sommar när jag var på bröllop. Isa läste ur en bok som låg på bordet om att bli en bättre säljare (vi blev inte bättre säljare) och sen kom Olle och räddade oss från den. Vi kom fram, Elins pappa körde oss ("vad är det för man jag är i bil hos?" sa jag...) och sen bowlade vi. Det är visst...en grej man gör. Jag var ej bra på bowling men det var väl...kul ändå. Förutom då att Olle sa att jag var ett bowlingklot...på tyska. Det kan man ju göra.
 
Sen tog vi oss till en restaurang och åt fancy middag. Jag drack en vidrigt stark fördrink (det var mitt eget fel) och sen förstörde jag min mat alldeles kapitalt, med Olles hjälp. Isa hävdade att det såg ut som barnmat. Vi mobbade varandra, Elin mindes väldigt mycket saker, jag var för ovanlighetens skull tyst ganska mycket och sen åkte vi alla ut till elin på super-landet. Där dracks det mer grajor (jag hade legit tre glas framför mig, vin, cola och bayleys, kände mig som en queen) och vi lyssnade på allt från kaskada till sabaton och pratade. Det var mycket med katterna i hemmet, jag och Rebecka bondade (det är Elins tjej detta vet ni) om musik och sen åkte jag taxi med en märklig men bästig chaufför. Det var konstigt, för en chaufför ringde och skulle köra mig, men det var inte han som kom? Förvirrande. Sen packade jag i fyllan och villan och föll i min säng och sooovvvv. Och nu...ska jag till engelholm. Där har jag inte varit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0